Junior Help Desk Specialist | Amsterdam

Amsterdam
€15,50
40

Funkcja:
Junior Help Desk Specialist

Na czym polega praca?:
Szukamy osoby na stanowisko Junior Servicedeskmedewerker w Amsterdamie, która będzie pierwszym punktem kontaktu w sprawach związanych z pytaniami i problemami IT. Twoja praca będzie polegała na profesjonalnym wsparciu klientów, rozwiązywaniu usterek oraz obsłudze zgłoszeń serwisowych. Współpracując z zespołem na różnych poziomach, będziesz optymalizować usługi IT oraz wspierać procesy usprawniania i dzielenia się wiedzą.

Zakres obowiązków:

  • Przetwarzanie, rejestrowanie, monitorowanie i rozwiązywanie usterek IT oraz obsługa zgłoszeń serwisowych.
  • Rozwiązywanie zgłoszeń podczas pierwszego kontaktu z klientem.
  • Przekazywanie bardziej złożonych zgłoszeń do zespołu drugiej i trzeciej linii wsparcia.
  • Wykrywanie powtarzających się problemów i proponowanie rozwiązań zapobiegawczych.

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka polskiego i komunikatywna angielskiego w mowie i piśmie (znajomość holenderskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem).
  • Ukończony dyplom MBO na poziomie 3 lub 4 w kierunku ICT.
  • Własne zakwaterowanie oraz dojazd do pracy
  • Podstawowa znajomość MS Office 365, Active Directory i ITIL.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnego rozwiązywania problemów.

Co oferujemy:
Oferujemy stałe godziny pracy, regularne tygodniowe wypłaty, możliwość ubezpieczenia zdrowotnego, składki emerytalne od pierwszego dnia pracy, a także 8,33% dodatkowych środków na wypłatę pieniędzy wakacyjnych. Nasi pracownicy mają prawo do 10,92% godzin urlopowych, a także możliwość przejścia na stały kontrakt

Czas pracy:
Tussen 9:00 uur en 17:00 uur

Stawka brutto na godzine:
€15,50

Liczba godzin w tygodniu:
40

Zakwaterowanie:

Miasto:
Amsterdam